Jumaat, 31 Ogos 2012

KINOHIMITSU D’TOX JUICE PLUM


N3 kali nih khas untuk korang, korang dan korang yang mengalami masalah susah membuang. Maaf, kalu n3 ini membantutkan nafsu makan anda. Sila baca lepas makan yer.. kalu xleh tahan.. sila jangan baca terus. Hahaha..

Aku memang sejak kecik lagi memang susah nak membuang. Kalu ikut citer mama aku, dulu masa aku kecik.. mama siap bawa aku g klinik lagi, risau apasal lar anak dia nih ¾ ari sekali baru membuang air besar. Doktor tuh kater normal, lagi pon aku ikut gen abah aku yang memang membuang 3-4 ari sekali. Kalu ikut gen mama aku, pas makan memang terus cari toilet. HAHAHA

So baru2 nih aku beli nih..


Untuk yang nih ada dua perisa yang korang boleh pilih, samada nak perisa plum atau cherry. Aku cuba yang plum. Satu kotak ada 6botol  percuma 2botol berharga RM69.90. Rasa manis dan sedikit pahit. Boleh diterima tekak.

Program detox yang nih xsama macam yang JUNAVEX. Kalu yang Junavex kena 7ari, kena bancuh sendiri dan ada plan pemakanan yang korang kena ikut untuk memastikan program detox korang berjaya dengan jayanya. Harganya lebih mahal dari Kinohimitsu.

Manakala Kinohimitsu D’tox Juice Plum plak, kena minum 1 botol sehari selama 6ari berturut-turut dan untuk ari seterusnya leh minum 3-4 ari sekali atau bergantung kepada keperluan. Tapi aku pas abis 8 botol memang dah xda lagi masalah susah membuang.
Wink… Wink.. Wink..


Pastu xda plan pemakanan yang korang kena ikut. Lantak korang lar nak minum bila.. ikut suka.. Dan pas 2-4jam pas minum memang korang akan membuang. Sakit xda lar memulas sangat2.. just nice. Hihihi.. Lagi senang, korang xyah nak bancuh bagai.. pastuh xda rasa cam jelly..  kembang tekak aih.. Memang best!!! Dan yang paling bes lagi sebab ianya murah.

Sekarang nih memang stok sentiasa ada kat lam peti ais. Guna bila perlu yer.. Paling2 sebulan sekali.

Sangat2 disyorkan untuk korang yang susah membuang macam aku dan pemalas nak bancuh2.. hihihi.. terus minum jer. Senang kan?? Pas 2-4 jam.. hajat anda tercapai. Done..!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan