Selasa, 26 Februari 2013

ELKEN




Sekarang nih aku merupakan agen Elken di Kota Bharu, Kelantan. Jadi kepada sapa yang nak order barangan Elken nih ngan aku boleh lar email kat aku. X kisah lar yang yang kat Kelantan atau luar Kelantan pon boleh order.

Aku sebenarnya masih baru lagi jadi agen. Sebelum nih hanya beli ngan kawan jer produk nih, atas sebab nak tolong kawan jer.. yelah dia dah penat2 promo produk kat aku so aku beli lar sebagai tanda sokongan untuk dia memulakan perniagaan. Tapi bila aku dah guna produk nih, SUMPAH wey, memang terbaik lar produk nih. Nanti next n3 aku citer apa produk yang aku guna.

Kepada sesiapa yang berminat dan nak tahu lebih lanjut tentang produk Elken boleh lar email kat aku. Dan aku akan cuba untuk berkongsi dan tolong apa yang termampu.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan