Rabu, 11 Januari 2012

Dah Jumpa Daa...

Hye..!!

Arituh aku ada cakap yang aku nak survey slimming produk kan..kan..

Sekarang aku dah jumpa daa.. HERBALIFE. Sebenarnya aku dah cuba banyak jenis slimming product.. Ada yang jadi..dan ada yang tak. Cuma kali nih aku nak cuba Herbalife plak.

Setelah puas aku skodeng blog Adieha dan tengok respon orang yang guna HL ok jew cuma nak kena disiplin jew larr.. jangan dok melantak xegat dunia plak.. maner nak kurus macam tuh kan.. Lagipon HL nih dah bagitaw awal2 nak kurus kena usaha.. jangan dok berharap 100% kat produk nih, kita pon kena disiplin.

Dengan semangat taun baru so aku pon order lar ngan Adieha. Herbalife dah sampai tapi aku wat alamat kat Kota Bharu.  Last week aku turun KL..P'cik bawa HL nih bagi aku beserta leteran bertubi-tubi kat aku. Biasa lar..P'cik nih memang selalu xpuas ati ngan aku.. sebab tuh aku panggil dier P'CIK!!.. 

Macam biasa biler barang tuh sampai kat P'cik mesti kena check dulu. Tapi sebelum barang nih sampai lagi aku dah bagitaw P'cik yang member aku bagi free jew untuk aku guna.. nak tengok berkesan ke tak.. Dengan cakap macam tuh.. tahap bebelan dier kurang sikit.. huahuahua.. Bebelan kurang tapi cara pandang aku wat aku sakit ati jew.. rasa bersalah lar wei.. aku tipu dier.. Saya bohong sunat wakk..bukan sy wat benda xsenonoh.. 

Giler nak soh aku mengaku yang aku beli barang nih RM713 (rasanya.. luper lar..) Hurmm.. Marah2 sayang macam tuh lar.. huhuhu..


Nih barang Herbalife yang dah sampai... taraaa...



Yang nih set IBP.. aku masuk jadi ahli HL..sebab?? untuk dapat diskaun beli barang HL 25%.. hehehe.. dengan bayaran RM113.. aku dapat sumer barang kat atas tuh.. macam biasa yang best nya dah sampai IBP nih dier akan serta kan sekali no ahli..dan leh online daftar terus.. senang untuk aku yang dok kat pendalaman nih.. xyah nak kuar g pejabat pos. 


 

Beg nih dapat sekali ngan IBP.. aku suka beg nih.. cute sangat.. Nanti senang nak mengangkut HL nih g site.. huhuhu..




Nih lar set Herbalife aku untuk sebulan.. dapat percuma shaker dan spoon.. dapat nih 2-3ari lepas register online IBP tuh.. tapi dapat kat aku.. last week rasanya. Sorry larr.. aku memang xegat ari dan tarikh.. asyik cakap last week jew.. huhuhu..

Nih lar azam aku tahun 2012.. nak slim..!!! Hope berjaya larr.. sebab aku nak tuntut hadiah ngan P'cik Faisal!!! Owh..maen ugut2 yer.. kita tengok macamner... huahuahua..







Tiada ulasan:

Catat Ulasan