Jumaat, 27 Januari 2012

KURUS vs SEMBELIT


Salam & Hye

Dah lamer xb’update blog. Kesibukkan melanda. Huhuhu..
Paper pon, aku nak update pasal Herbalife. Dis week aku lansung xminum HL..
Sebabnya.. aku keciwa.. Uwaa..

So aku mula dari awal lah yerr..
Hari pertama aku minum HL nih.. berat aku awalnya.. 75.5kg or 76kg.. (sorilar mata aku xbapa nampak jarum nyer..huhuhu) Hari kedua aku timbang berat aku jadi 74.5kg..
Uih.. time nih hati berbunga-bunga riang hokey.. sapa xsuka bila senang-senang jew berat turun.

 Masuk ari ketiga berat aku turun lagi jadi 74kg.. wink..wink..wink..
Time nih..xsah cakap lar.. Sepanjang ari tuh senyum jew.. Tengok citer sedey pon aku senyum jew.. siap gelak tepuk2 lantai bagai.. Hahaha..

Tapi kebahagian aku hanyalah sementara sahaja.. Uwaa.. berat aku naik..dan naik lagi.. jadi 76kg balik.. Naper ek?? Hmm.. sepanjang 10ari aku ambik HL.. 3ari jew berat turun yg selebihnya naik balik.. Inchi pon xkurang.. Sabar jew larr..

Yang wat aku stop kejap ambik HL nih sebab.. ari ke4 ambik HL.. aku dah makin susah nak membuang..huhuhu.. Seksa wei.. Kalu 1ari xmembuang tahan lagi.. nih dah masuk 3ari xmembuang lagi.. xker naya.. Rasa macam bawa simen jew lam perut nih.


Aku takut makin lama aku minum nih.. jadi.. nak kuruskan badan tapi dapat plak sakit sembelit or buasir.. Seriau mak.. aih.. mintak jauh larr…

Paper pon next week aku start balik ambik HL.. just nak abiskan saki baki yang tinggal.. xler membazir.. Mahal tuh.. Nanti aku update lagi.. kesudahannya nanti k…

Tiada ulasan:

Catat Ulasan