Rabu, 3 April 2013

CORPSDEREVE DX Lingerie Long Set (Body Shaper)


Salam..semua..
Bersemangat bukan maen lagi.. macam lar, ada yang baca blog aku kheenn… Balik2.. aku jugak yang baca sendiri.. hahaha..

Okeh xper, luperkan tue sumer. Kali nih aku nak share ngan korang sumer ngan produk yang paling femes amos kat Elken,Corpsdereve DX Lingerie Long Set. Sumer orang rasanya pernah dengar tentang produk nih. Set pakaian dalam yang dapat membentuk badan korang.. iaitu dari xda shape.. jadi ada shape selepas pakai Dx nih.


Pic ehsan google

 
Xpayah citer pasal orang laen or testimoni orang laen. Sebab nih blog aku, maka harusnya aku lar yang jadi testimoninya dulu. Hahaha.. testimoni yang laen tuh kendian-kendian aku citer k.. Sejak aku jadi ahli Elken nih. Produk yang aku dok termimpi2 nak beli ialah Dx Lingerie. Masa aku daftar arituh.. akak tuh dah soh aku fitting Dx tapi aku xmo, aku cakap laen kali jelah. Giler ko.. sedangkan xfitting pon lagi aku dah termimpi2 xtentu hala.. inikan dah fitting, lagi lar wat aku xkeruan.  Terpaksa lar aku pendamkan dulu nafsu serakah aku nih.

Aku pendamkan hasrat aku nih dalam sebulan lebih. Sumernya gara-gara xda duet. Yelah..aku bukannya orang berduetkan. Tengok plak arga yang ribu-riban.. lagi lar pk berpuluh2 kali sebelum beli, tue belum masuk termimpi2 bagai. Dah lar banyak lagi keperluan laen yang nak didahulukan. Mana belanja segala hutang-piutang, mana belanja nak maintain cantik lagi **walaupon sedar diri xcantik, mana belanja nak bagi mak ayah kt kampong lagi.  Huhuhu.. Sekarang nih sumer benda mahal k. Bukan aku jer yang ada masalah tuh, sumer orang mengalami masalah nih. Kan?? Kan?? Kan?? Nak2 klu bukak jer FB.. macam2 produk dorang jual. Dugaan betol!!!

Dx nih boleh dibayar secara tunai/kredit/ansuran. Aku memang xda kad kredit, cubaan apply kad kredit gagal sebab P’cik xlulus, nak2 klu dier taw aku nak beli Dx.. What?? Baju dalam??? Nak beli tuh pon kna apply kad kredit ker?? Baju dalam tuh ada apa?? Emas?? Intan?? Berlian??? HARAM nk dilulusnya. Lelaki apa yang dorang taw. Kekadang spender pon dorang xpakai!!!(oh..realiti sebenarnya aku pon xtaw dia pkai or xspender.. hahaha) So macamana dorang nak paham. Yang pakaian dalam nih penting bagi pompuan, walaupon xda orang dapat tengok sebab dok kat dalam. Tapi itu sumer untuk kepuasan diri sendiri okeh. Xda sapa yang boleh paham kecuali diri sendiri.

 Yer dorang nak pompuan cantik, lawa tapi agak susah nak bagi kerjasama. Hahaha. Bila dah tengok cantik.. baru nak bagi kerjasama, masa tuh nanti leh lar beli lagi.. huhuhu. Tapi ada baiknya jugak sebab klu dier lulus.. kompem bukan Dx jer aku beli.. ntah apa2 barang aku beli.. Nafsu aku kan besar.. mana ada pk.. so dari sudut positifnya dia mengawal aktiviti serakah aku disitu... Huhuhu…

Nak bayaran ansuran ngan AEON.. pon xlulus. Sebab P’cik tuh jugak yang jaga slip gaji aku. So GAGAL. Tinggal 1 jelah pilihan aku. Bayar tunai. Sebab P’cik xkawal duit gaji aku. Ikut suka lar nak wat apa pon. Bab berhutang jer dia jaga sebab last2 dia jugak yang kena bayar. Tuh yang dier jaga sangat tuh.

Masa aku g fitting arituh.. memang best lar kan pakai. Cuba duduk pon ok, xda lar rasa  so’oh.or xselesa. Bila aku nak wat pilihan antara waist nipper or body shaper tuh yang susah. Dua2 best. Nasib xda kad kredit, klu x.. memang aku ambik full set, silap2 twin set. Hahaha.. Sebab bayar tunai.. xleh nak wat apa. Bayar mana yang ada jer lar.

Nih lar yg aku beli.. tp xsampai lg.

So aku beli set Corpsdereve DX Lingerie Long Set (Body Shaper) yang bernilai RM2680. Dan dapat lar percuma spender renda yang kiut miut tuh 1. I like… Tapi yang xbrapa nak like sebab stok xda. Kne tunggu next week baru dapat. Hampeh. Angau lar aku minggu nih.. asyik teringatkan Dx. Sampai nak makan pon xlalu. Pergh.. penangan Dx.. nih yang aku malas nak g fitting nih. Aku takut jadi macam nih larr..

Nanti aku sambung lagi …

Owh.. kalu ader sesiapa yang berminat nak beli produk Elken. Boleh lar email kat aku okeh.. Xnak beli nak Tanya saja pon boleh.. Aku memang suka berkongsi cerita kalu benda tuh bagus.  Jangan segan2 k.. Wink..Wink.. Wink..

4 ulasan: